Gå til hovedinnholdet.

Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?

Hva kan vi hjelpe deg med i dag?

Billettrefusjon

Har du kjøpt en billett du ikke får brukt? Her finner du informasjon om kansellering og refusjon av billetter.

  • Vi trekker kr. 100,- i administrasjonsgebyr for alle refusjoner og endringer.
  • Fysiske busskort blir sperret ved refusjon av periodebillett eller reisepenger.

 

Dette får du refundert

Aktiverte og delvis benyttede billetter kan refunderes. Her ser du hvor mye du får tilbake:

  • Enkeltbillett: Refunderes ikke
  • 24-timers billett: Refunderes ikke
  • 7-dagers billett: Du får refusjon for antall resterende døgn.
  • 30-dagers billett: Du får refusjon for antall resterende døgn.
  • 365-dagers billett: Du får refusjon for antall resterende døgn. Vi tar utgangspunkt i de 300 døgnene du har betalt for, ikke de 365 døgnene billetten er gyldig.

Ved refusjon av periodekort kjøpt på bussen må det fremlegges kvittering som viser varighet på kortet.

Refusjonsbeløpet regnes fra den dagen vi mottar forespørselen om refusjon fra deg.

 

Reisepenger

Reisepenger refunderes i inntil 3 år etter at du har fyllt på reisekortet. Dokumentasjon på saldo må fremlegges.

 

Reisekort

Reisekort refunderes ikke.

 

Mistet/ødelagt kort

Vi refunderer ikke periodebilletter eller reisepenger fra kort som er ødelagt eller mistet.

 

Søk refusjon

* krav om refusjon sendes på e-post til okt@ofk.no.

* gjelder kun 7, 30 og 365 dagers billetter.

* husk å skrive app-id, kvittering eller ordrenummer

* husk fullt navn og adresse.

* husk kontonummer.